

بزرگنمایی (اعتبار: Aurich Lawson | Getty Images)
در بیشتر زمان وجود ماشین، سرعت آماری بود که به فروش میرسید. اما تغییر به سمت وسایل نقلیه الکتریکی بر مسافت پیموده شده بر عملکرد تأکید دارد – با توجه به مزیت عملکرد ذاتی خودروهای برقی در اینجا، جالب است. در حالی که مسافت پیموده شده مانعی برای پذیرش خودروهای برقی باقی میماند، اما جایگاه دوم را نسبت به تدارکات شارژ میگیرد. برای حدود دو سوم رانندگان ایالات متحده، پاسخ به سادگی شارژ در خانه، پارک شده در گاراژ یا سوله است. اما برای یک سوم باقی مانده، این امکان پذیر نیست و این یک مشکل است.
از دهههای پس از جنگ، پیروزی در مسیر مسابقه یا رکورد سرعت جدید به یک موفقیت در نمایشگاه در ایالات متحده و اروپا تبدیل شد. به نوبه خود، جنگ اسب بخار بین خودروسازان هر چند سال یکبار شروع می شد و باعث می شد خودروهای ما سریعتر و سریعتر شوند. این روند می تواند شتاب بگیرد – گشتاور تقریباً لحظه ای یک موتور الکتریکی به این معنی است که حتی شاسی بلندهایی که قرار نیست آنقدرها اسپورت باشند، توانایی 0 تا 60 برابری دارند که تا مدت ها پیش با یک ابرخودروی رقابت می کردند.
اما وقتی هر وسیله نقلیه برقی می تواند از چراغ توقف آنقدر سریع شروع به کار کند که به شما ضربه شلاق بزند، خیلی زود همه به دلیل جدیدی برای مسابقه نیاز دارند. با توجه به زمانهای شارژ طولانی و دشواریهایی که در اثر تمام شدن شارژ در حین بیرون و در اطراف به وجود میآید، اصلاح محدوده بسیار منطقی است. اما در عمل، اکثر ما کمتر از 30 مایل در روز رانندگی میکنیم، و بسیاری از خودروهای برقی روز خود را با انجام وظایف و رفتوآمد پر میکنند و به خانه بازمیگردند تا یک شبه 100 درصد شارژ شوند.
خواندن 10 پاراگراف باقی مانده | نظرات