

بزرگنمایی / سلول لیتیومی حالت جامد توسط خط EV پیلوت خودکار جدید Solid Power به هم فشرده می شود.
Solid Power، یک توسعه دهنده باتری مستقر در کلرادو، روز دوشنبه یک قدم به تولید باتری های حالت جامد برای خودروهای الکتریکی نزدیک شد. این شرکت یک “خط آزمایشی سلول EV” خودکار را با ظرفیت تولید حدود 15000 سلول در سال تکمیل کرده است که ابتدا توسط Solid Power و سپس توسط شرکای آزمایش OEM خود استفاده خواهد شد.
«نصب این خط آزمایشی برای سلولهای EV به ما این امکان را میدهد که سلولهای در مقیاس EV را مناسب برای شروع فرآیند رسمی صلاحیت خودرو تولید کنیم. داگ کمپبل، مدیرعامل Solid Power گفت: در سه ماهه آینده، ما برای رساندن خط آزمایشی EV EV به قابلیت عملیاتی کامل خود کار خواهیم کرد و مشتاقانه منتظر تحویل سلول های کاملاً جامد در اندازه EV به شرکای خود هستیم.
باتریهای حالت جامد با باتریهای لیتیوم یونی که در حال حاضر در خودروهای الکتریکی استفاده میشوند، تفاوت دارند، زیرا آنها الکترولیت مایع را با یک لایه جامد بین آند و کاتد جایگزین میکنند. این یک فناوری جذاب به دلایل زیادی است: سلولهای حالت جامد باید چگالی انرژی بالاتری داشته باشند، باید بتوانند سریعتر شارژ شوند و باید ایمنتر باشند زیرا غیر قابل اشتعال هستند (که باید چگالی و وزن بستهبندی را کاهش دهد، زیرا باعث کاهش بیشتر خواهد شد. نیاز به حفاظت پایدار کمتری دارند).
4 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات