

بزرگنمایی / این نمای بالای سیلندر زمانی است که ماژول جرقه زنی TPS یک پالس پلاسما ارسال می کند. (اعتبار: سیستم های پلاسما گذرا)
در سال 2019، ما به یک سیستم احتراق پیشرفته جدید جالب از Transient Plasma Systems نگاه کردیم. شمعهای جرقهزن معمولی در موتور خودرو را با یک ماژول احتراق جایگزین میکند که از پالسهای بسیار کوتاه (نان ثانیهای) پلاسما برای احتراق مخلوط سوخت و هوا در سیلندر استفاده میکند. در آن زمان، این فناوری هنوز روی نیمکت آزمایش می شد، اما اکنون تقریباً برای تولید آماده است، زیرا آزمایش های اعتبارسنجی پتانسیل آن را برای افزایش بازده سوخت تا 20 درصد در هنگام نصب بر روی یک موتور موجود تایید کردند.
دن سینگلتون، بنیانگذار و مدیر عامل TPS، گفت: «ما نشان میدهیم که فناوری تمام کارهایی را که یک سیستم جرقه زنی پیشرفته برای عرضه به بازار باید انجام دهد، انجام داده است.
آیا همه ما با خودروی الکتریکی نمی رویم؟
در این مرحله، احتمالاً برخی از شما تعجب میکنید که چرا کسی برای توسعه یک فناوری جدید موتور احتراق داخلی زحمت میکشد – بالاخره آیا آینده ما الکتریکی نیست؟ اما با بهترین اراده در جهان، سالها طول میکشد تا کشورهایی مانند ایالات متحده فروش خودروهای احتراق داخلی جدید را متوقف کنند و حتی بیشتر از آن تا زمانی که دیگر اجازه ورود به جادههای ما را نداشته باشند.
10 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات