

بزرگنمایی / تسلا مدل X در نمایشگاه بروکسل در 10 ژانویه 2018 در بلژیک. (اعتبار: Getty Images | Sjoerd van der Wal)
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) تحقیقات خود را در مورد سیستم خلبان خودکار تسلا بهبود بخشیده است که می تواند منجر به عقب نشینی شود.
سرویس بررسی نقص NHTSA کاوشگر خلبان خودکار تسلا را در آگوست 2021 به دلیل «یازده تصادف که در آن مدلهای تسلا با پیکربندیهای مختلف با اولین صحنههای واکنش مواجه شدند و متعاقباً به یک یا چند وسیله نقلیه درگیر در این صحنهها برخورد کردند، کشف کرد». از آن زمان، پنج تصادف دیگر به تجزیه و تحلیل اضافه شده است که شامل 830000 خودروی تسلا مدل Y، مدل X، مدل S و مدل 3 می شود که از سال 2014 تا 2022 راه اندازی شده بودند. NHTSA گزارش داد که این تصادفات منجر به 15 مجروح و یک کشته شد.
در بیانیه ای از NHTSA در روز پنجشنبه آمده است که این تحقیقات به تجزیه و تحلیل مهندسی (EA) ارتقا یافته است تا تجزیه و تحلیل تصادفات موجود را گسترش دهد، مجموعه داده های اضافی را ارزیابی کند، ارزیابی های خودرو را انجام دهد و بررسی کند که خلبان خودکار و سیستم های مرتبط تسلا تا چه حد می تواند افراد را بدتر کند. عوامل یا خطرات رفتاری برای ایمنی با تضعیف اثربخشی نظارت راننده. با انجام این کار، NHTSA قصد دارد به ارزیابی خود از مقامات کنترل خودرو، فناوریهای تعامل با راننده و عوامل انسانی مرتبط ادامه دهد.
12 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات