

بزرگنمایی / نسخه تبلیغاتی Glance نوید “درگیری معتبر” با بیلبورد صفحه قفل آن را می دهد. (اعتبار: نگاه)
تلفنهای هوشمند اندرویدی میتوانند بازار سختی باشند، و برای اینکه بیشترین سود را از یک گوشی به دست آورند، اپراتورها اغلب هر اینچ مربع از تلفن را به بالاترین قیمت پیشنهادی میفروشند. برنامه های مزخرف همراه، اغلب غیرقابل نصب، کشوی برنامه شما را پر کرده و خدمات خود را تبلیغ می کنند. قوانین برای برنامههای بستهبندیشده بسیار ضعیفتر از برنامههای Play Store هستند، بنابراین شرکتهای تشنه داده مانند فیسبوک اغلب برای مکانی که بتوانند راحتتر دادهها را جمعآوری کنند، هزینه میکنند.
طبق گزارشی از TechCrunch، یک استارتآپ جدید در حال اختراع یک نوع جدید و تهاجمیتر از crapware است: تبلیغات صفحه قفل. Glance یکی از زیرمجموعههای شرکت فناوری تبلیغات هندی InMobi است و TechCrunch گزارش میدهد که شرکت محتوای قفل صفحه «در نظر دارد ظرف دو ماه پلتفرم صفحه قفل خود را روی تلفنهای هوشمند اندرویدی در ایالات متحده راهاندازی کند».
برنامه Glance صفحه قفل را به حالت تمام صفحه می برد. این شبکه بسیار شبیه یک شبکه اجتماعی ساده با سوایپ زیاد است، مانند TikTok یا Snapchat Discover، اما فقط محتوا را از Glance نشان می دهد. تصور کنید هر بار که گوشی خود را روشن میکنید، ابتدا یک ویدیوی پخش خودکار از یک TikToker معروف و بدون برند به شما ارائه میشود و این ایده را دریافت میکنید. وب سایت این شرکت نوید “دسترسی بی نظیر” و “درگیری معتبر” را از مخاطبان اسیر خود می دهد. ناوین تیواری، بنیانگذار و مدیرعامل InMobi، توصیفی نسبتاً دیستوپایی از استراتژی شرکتش به فوربس هند ارائه کرد و گفت: “مصرف کنندگان از جستجوی محتوا به مصرف آنچه به آنها نشان داده می شود، حرکت می کنند.”
2 پاراگراف باقی مانده را بخوانید | نظرات