

بزرگنمایی / کلاه بر سر مدیر بازاریابی که فکر می کرد کوکاکولا بایت صدای خوبی دارد. (اعتبار: سام ماچکووچ)
اگر به دنبال یک TL؛ DR در طعم اولین طعم “بازی” کوکاکولا هستید، می توانم در بالا به این پاسخ بگویم: عجیب است، شاید زغال اخته؟ اما فقط در صورتی که زغال اخته با ردبول در استخری غوطه ور شود. این کوکاکولا بایت است.
پس از اعلام آن، از کوکاکولا پرسیدم که آیا می توانم بایت را امتحان کنم که باید در اوایل ماه می در ایالات متحده عرضه شود، زیرا وجود آن در کنار بازی ها را جذاب می دیدم. بسیاری دیگر از تولیدکنندگان نوشابههای گازدار و غذاهای ناسالم برای دههها از یک رابطه تجاری دنج با بازیهای ویدیویی لذت میبرند – آنقدر که میتوانید چشمان خود را ببندید و یک «بازیگر» کلیشهای را تصور کنید که به طور پیشفرض یک نوشیدنی گازدار شیرین نگه میدارد. (احتمالا شبنم کوهی. شبنم کوهستانی بسیار “بازی” وجود دارد.)
برنامه بازیافت کوکاکولا بایت، نوشته شده در l33t صحبت می کند.
با این حال، کوکاکولا به نوعی از ارتباط مستقیم با دنیای بازی در بسیاری از نقاط جهان اجتناب می کند. ما هرگز نسخه محدود ندیده ایم سوپر ماریو قوطی کوکاکولا ما هرگز بطری های کوکاکولا نداشتیم تا کدهایی را در زیر درب آنها پنهان کنیم که XP رایگان در بازی های آنلاین می دهد. و چیزها به طور کلی هرگز در دنیای مجازی بازی ظاهر نمی شوند، حتی اگر بسیاری از برندها می خواهند چشم گیمرها و بودجه های یکبار مصرف را به خود جلب کنند.
17 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات