منو سایت

اولین درایو نیسان Z در سال 2023

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
فیس بوک اعتراف می کند که به اشتباه پست های مربوط به قرص های سقط جنین را که از طریق پست سفارش داده شده بود حذف کرده است


نیسان Z قرمز در لاس وگاس

بزرگنمایی / نیسان به شدت بر میراث خود تکیه کرده است، در حالی که مدرنیته بسیار مورد نیاز را به کوپه اسپرت دیفرانسیل عقب خود تزریق می کند. اما آیا رویارویی با یکدیگر با بهترین های این بخش کافی است؟ (اعتبار: نیسان)

نشان Z در دنیای عملکرد ژاپنی ها هیبت خاصی دارد. علاوه بر یک وقفه یک ساله در سال 2001، خودروی دو نفره نیسان از سال 1969 در حال تولید مداوم بوده است و فرمول ایجاد شده توسط 240Z اصلی هنوز پس از گذشت بیش از نیم قرن باقی مانده است: تناسبات چشم نواز، متمرکز بر راننده. طراحی و موتور شش سیلندر که قدرت را به چرخ های عقب می فرستد.

برای چندین دهه، Z در رقابت با تویوتا سوپرا برای برتری خودروهای اسپورت بود، اما در سال 2002 تویوتا تصمیم گرفت تا کوپه اسپرت خود را متوقف کند. شاید تا حدی به دلیل فقدان شریک جنگی طبیعی خود، 370Z آینده – که در ابتدا در سال 2008 معرفی شد – در سال‌های اخیر واقعاً شروع به نشان دادن سن خود کرده است، اما هر ایده ای که نیسان می تواند از پس هزینه های خود برآید، نادیده گرفته شد. در سال 2019 زمانی که سوپرا دوباره به نبرد پیوست.

Z به جای همکاری با یک OEM دیگر برای ساخت خودروی اسپورت جدید خود (همانطور که تویوتا با BMW برای توسعه سوپرای جدید انجام داد)، Z کاملاً یک محصول نیسان است و مزایای ذاتی و همچنین معایب قابل توجهی دارد. اما همانطور که در حین شکار قله‌ها در لاس‌وگاس موتور سواری، حکاکی گوشه‌ها روی آسفالت بیابانی پرپیچ‌وخم در نزدیکی دریاچه مید در نوادا و سفر از طریق شهر گناه، خوشبختانه پایه‌های Z هنوز دست نخورده باقی مانده است.

15 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات