

بزرگنمایی / شاسی و باتری فولکس واگن AG (VW) ID.5 یک خودروی اسپرت برقی (eSUV) در خط مونتاژ طی یک تور رسانه ای از کارخانه خودروهای الکتریکی این خودروساز در زویکاو، آلمان. (اعتبار: بلومبرگ | گتی ایماژ)
سهام چند میلیارد دلاری صنعت خودرو در خودروهای برقی بر اساس یک فرض ساخته شده است: کاهش قیمت باتری ها ادامه خواهد داشت.
در سال 2019، مدیران فولکسواگن حتی نمودارهایی را تکان دادند که کاهش مداوم هزینههای باتری را پیشبینی میکرد، زیرا جاهطلبی خود را برای ثبت تاریخ موتور احتراق داخلی تعیین کردند.
طی سالها، این صنعت حق خود را ثابت کرده است: هزینه باتری از 1000 دلار به ازای هر کیلووات ساعت برای مدلهای اول بیش از یک دهه پیش به حدود 130 دلار در سال 2021 کاهش یافته است و راه را برای مقرونبهصرفهسازی آنها برای خانوادههای با درآمد متوسط هموار میکند.
34 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات