
طبیعت بی جان با گل و ساعت از آبراهام میگنون، رو به زوال است و به گل رز ظاهری صافتر میدهد – برخلاف جلوه توهمآمیز سهبعدی که هنرمند تصور میکرد.
بزرگنمایی / رنگدانه های مورد استفاده برای ایجاد رز زرد در آبراهام میگنون طبیعت بی جان با گل و ساعت تنزل یافته اند و به گل رز ظاهری صاف تر می دهند – برعکس جلوه توهم آمیز سه بعدی که هنرمند تصور می کند.
آبراهام میگنون هنرمند قرن هفدهمی طبیعت بی جان به خاطر تصاویر گل ها، میوه ها، جنگل ها و غارها و دیگر اشیا شهرت دارد. اما با گذشت زمان، برخی از رنگدانه ها به حدی تحلیل رفته اند که قصد هنرمند را تغییر می دهند. بیشتر، یک رز زرد، برجسته در Mignon’s طبیعت بی جان با گل و ساعت به خصوص در مقایسه با سایر رنگ های ارائه شده در تصویر صاف و تک رنگ شده است.
بر اساس مقاله اخیر منتشر شده در مجله Science Advances، تیمی از دانشمندان هلندی و بلژیکی از تکنیکهای تصویربرداری شیمیایی و نوری برای مطالعه توزیع اولیه رنگدانههای مختلف استفاده میکنند. به این ترتیب، آنها میتوانند در مورد تکنیک اصلی نقاشی مینیون نتیجهگیری کنند – بهویژه، این که چگونه هنرمند لایههایی را برای ایجاد ظاهر سه بعدی رز اصلی ایجاد کرد.
به گفته نویسندگان، با گذشت زمان، رنگدانهها و چسبهای هنرمند در نقاشیهای رنگ روغن به ناچار در معرض عوامل خارجی مانند نور، رطوبت نسبی، دما و/یا قرار گرفتن در معرض حلال، و همچنین مخلوطهای رنگدانه ناسازگار، بدتر میشوند. نتیجه تغییر رنگ و تغییر رنگ است که می تواند یکپارچگی ساختاری رنگ را تحت تأثیر قرار دهد و باعث نقص هایی مانند از بین رفتن شفافیت، شکنندگی یا ریزترک شود.
10 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات