• خانه
  • اخبار
  • استودیوی وارن اسپکتر سالهاست که روی System Shock 3 کار نکرده است

استودیوی وارن اسپکتر سالهاست که روی System Shock 3 کار نکرده است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار
استودیوی وارن اسپکتر سالهاست که روی System Shock 3 کار نکرده است


تصویر تبلیغاتی ترسناک یک بازی ویدیویی.

(اعتبار: الکترونیک آرتز)

OtherSide Entertainment وارن اسپکتور کار روی برنامه ای را که مدت ها انتظارش را می کشید متوقف کرد شوک سیستمیک 3 در سال 2019، اسپکتور در مصاحبه اخیر با GamesBeat تایید کرد. این اعلامیه سرانجام به این امید پایان می دهد که استودیوی اسپکتور همچنان بتواند با ناشر جدید تنسنت بر روی دنباله بازی رایانه ای کلاسیک 1994 و دنباله آن در سال 1999 کار کند.

که در شوک سیستمیک 3 این پروژه برای اولین بار در سال 2015 اعلام شد. اسپکتور – برای تولید نسخه اصلی شناخته شده است شوک سیستمیک و همچنین کار او در خدای سابق، دزدو حماسه میکی– در سال 2016 وقتی دانشگاه را ترک کرد تا به بازی سازی بازگردد و به تیم OtherSide Entertainment پیوست تا روی دنباله برنامه ریزی شده کار کند، هیجانی ایجاد کرد.

اما این پروژه در اوایل سال 2019، زمانی که OtherSide مجبور شد حقوق انتشار بازی را از Starbreeze Entertainment بازخرید کند، شروع به نشان دادن علائم عمومی از مشکل کرد. اگرچه OtherSide موفق شد نمایش عمومی از شوک سیستمیک 3 در اواخر همان سال، تا اوایل سال 2020، طبق گزارش ها، کل تیم توسعه دیگر توسط OtherSide «استخدام نشد».

8 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات