

بزرگنمایی / کراکوف، لهستان – 2018/08/20: برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی با پرچم اتحادیه اروپا را می توان در این تصویر عکس مشاهده کرد. کمیسیون اروپا قصد دارد مقرراتی را صادر کند که به موجب آن پلتفرمها و وبسایتهای رسانههای اجتماعی در صورتی که پستهای افراطی را ظرف یک ساعت حذف نکنند، جریمه شوند. (عکس از عمر مارکز / SOPA Images / LightRocket از طریق Getty Images)
رگولاتورها در اروپا و بریتانیا در آخرین تلاش برای مقابله با قدرت بازار بزرگترین شرکتهای فناوری جهان، تحقیقات ضدانحصاری را درباره معامله بین گوگل و متا برای تبلیغات آنلاین آغاز کردهاند.
این اقدام به دنبال بازرسان ضد انحصار ایالات متحده صورت می گیرد که همچنین در حال بررسی توافقی هستند که به طور غیررسمی به نام آبی جدی شناخته می شود. غول موتور جستجو و شرکت مادر فیس بوک متهم به همکاری برای کسب درآمد از تبلیغات و همکاری با یکدیگر برای حمایت از تجارت خود شده اند.
بازرسی های اتحادیه اروپا و بریتانیا آخرین حمله با فناوری پیشرفته توسط تنظیم کننده های جهانی است که همچنین در حال آماده شدن برای ایجاد قوانین جدیدی هستند که برای به چالش کشیدن برتری گروه هایی مانند گوگل، متا و آمازون طراحی شده اند. در پاسخ، گروههای فناوری ایالات متحده تلاشهای لابیگری را در واشنگتن و بروکسل در تلاش برای دفاع از منافع خود آغاز کردهاند.
15 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات