

بزرگنمایی / یک تکه کیک. (اعتبار: FromSoftware)
هر بار که FromSoftware عنوان جدیدی منتشر میکند، به نظر میرسد که کل جامعه بازیها درگیر همان بحثهای عجیب و غریب درباره سختی بازی هستند. یک طرف شاکی است که بازی ها را دوست دارند روح تاریک و خون منتقل شده است برای آنها خیلی سخت است و فقط مازوخیست ها از بازی هایی لذت می برند که بازیکنان را برای هر اشتباه کوچکی مجازات می کند. از سوی دیگر، طرفداران سرسخت FromSoftware به شدت ادعا می کنند که بازی ها اینطور نیستند واقعا خیلی سخت است اگر آنها را درست بازی کنید.
انتشار و موفقیت بزرگ حلقه الدن انتظار می رود این بحث ها را احیا کند و به مناقشات آشنا و حلقوی منجر شود. برای کمک به پایان دادن به بحث، ما سعی کرده ایم مفهوم گسترده و سنگین “سختی” را در بازی های ویدیویی در ماتریس سختی Ars بشکنیم () شامل پنج زیرمجموعه غیر جامع است.
در زیر عناصر این ماتریس را بیان کرده ایم و برای هر عنصر سعی شده است نحوه آن توضیح داده شود حلقه الدن با تاریخچه طراحی بازی مطابقت دارد. امیدواریم در این راه این را نشان دهیم حلقه الدن می تواند هم به طرز وحشیانه ای دشوار و هم به طرز باورنکردنی آسان باشد. همه چیز بستگی به این دارد که دقیقاً منظور شما از “مشکل” چیست.
30 پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات