

بزرگنمایی / خودروهای برقی بیشتر خوب هستند، اما آیا زمانی که منابع باتری کمیاب شود، ایالات متحده در خط است؟ (اعتبار: جاناتان گیتلین)
چند هفته گذشته من را به اروپا برد و به راحتی می توان دید که چه تعداد خودروی برقی جدید در جاده های آنجا وجود دارد. به عنوان مثال، در آلمان، نزدیک به 14 درصد از خودروهای جدید فروخته شده در سال 2021، خودروهای برقی با باتری بودند و 12.5 درصد دیگر نیز هیبریدی بودند. حتی بریتانیای برگزیت زده سال گذشته 11.6 درصد از فروش خودروهای جدید را داشت.
اینجا در ایالات متحده، ما همچنین خودروهای برقی بیشتری را نسبت به قبل میخریم. اما در سال 2021، BEV ها هنوز تنها 3 درصد از بازار خودروهای جدید را به خود اختصاص دادند و این من را نگران اهداف بلندپروازانه کشور برای خودروهای الکتریکی است که نیمی از کل فروش خودروهای جدید را در کمتر از یک دهه به خود اختصاص دهد.
طرفداران حمل و نقل و تغییرات اقلیمی امیدوار بودند که طرحی جامع برای کربن زدایی از نحوه حرکت آمریکایی ها در سراسر کشور وجود داشته باشد، اما مانند بسیاری از برنامه های جاه طلبانه (و حتی کمیاب)، این فشار از تماس با سنای ایالات متحده جان سالم به در نبرد. چیزی که به دست آوردیم یک سیاست جدید دولت فدرال بود که نیمی از تمام خودروها و کامیون های سبک جدید باید تا سال 2030 خودروهایی با آلایندگی صفر باشند – ترکیبی از BEV، PHEV و EV با سلول های سوختی – و همچنین 7.5 میلیارد دلار اضافی برای خودروهای برقی بیشتر. شارژرها به آن اظهارات شرکتهای خودروسازی را اضافه کنید که قول میدهند – یا به دنبال – برقی شدن کامل تا سال 2030 هستند، آینده روشن به نظر میرسد.
۱۱ پاراگراف باقی مانده را بخوانید نظرات