

افزایش (اعتبار: اینتل)
دو مورد وجود دارد که ممکن است در مورد نسخه 2.0 فناوری بهبود FidelityFX Super Resolution (FSR) AMD که در نهایت در اواخر هفته گذشته در بازی های واقعی ظاهر شد، دوست داشته باشید. مهمتر از همه، کیفیت تصویر بزرگ شده به شدت بهتر از FSR نسخه 1.0 است. مورد دوم این است که FSR 2.0 با انواع پردازندههای گرافیکی سازگار است، از جمله نه تنها پردازندههای گرافیکی AMD، بلکه همچنین پردازندههای گرافیکی قدیمیتر GeForce که با Super Sample Deep Learning (DLSS) خود انویدیا سازگار نیستند.
آزمایش جدید سخت افزار تام همچنین یک ذینفع بعید دیگر را نشان داده است: پردازنده های گرافیکی یکپارچه اخیر اینتل. با استفاده از پردازنده گرافیکی لپ تاپ Iris Xe در Core i7-1165G7، FSR 2.0 توانست میانگین نرخ فریم را در نسخه 720p افزایش دهد. Deathloop حدود 16 درصد، آن را از کمتر از 30 فریم در ثانیه به بیش از 30 فریم در ثانیه رسانده و به جبران رزولوشن پایین با آنتی آلیاژ داخلی کمک می کند. برای یک لپ تاپ GPU تقریباً دو ساله که یک بازی مدرن را انجام می دهد بد نیست.
هشدارهایی وجود دارد که برخی از آنها برای همه فناوری های بهبود اعمال می شود، در حالی که برخی دیگر مختص پردازنده های گرافیکی اینتل هستند. FSR 2.0 و DLSS معمولا به اندازه کافی خوب هستند که به شما امکان می دهند وضوح یا تنظیمات کیفیت خود را کمی افزایش دهید و در عین حال نرخ فریم احتمالی را حفظ کنید. آنها همچنین میتوانند بازیها را غیرقابل پخش کنند، و اگر نمیخواهید (یا نمیتوانید از پس هزینههای آن برآیید) به ارتقای آن امیدوار باشید، میتوانند به شما کمک کنند تا کمی بیشتر از GPU فعلی خود بگذرید.
3 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات