

برای بزرگنمایی کلیک کنید (اعتبار: Getty Images | NurPhoto)
آمازون روز پنجشنبه اعلام کرد که آخرین رویداد فروش Prime Day آن برای 12 تا 13 جولای برنامه ریزی شده است. این شرکت می گوید این رویداد از ساعت 3 صبح به وقت شرقی آغاز می شود و 48 ساعت در 20 کشور جهان ادامه خواهد داشت. مانند تکرارهای قبلی رویداد، برای دسترسی به پیشنهادات باید در سرویس Prime آمازون مشترک شوید.
تبلیغات سالانه عمدتاً فروش و اشتراک Prime را برای آمازون در زمان نسبتاً کندی از سال برای تجارت الکترونیک تحریک می کند. این رویداد اغلب پر از فروش های ناخواسته زیادی است، به این معنا که بسیاری از اقلام را می توان با قیمت های مشابه در طول سال یافت و بسیاری از پیشنهادات موجود مربوط به محصولات نسبتاً عمومی است. با این حال، معمولاً چند الماس در خشن وجود دارد. معاملات خوب اغلب با قیمتهایی که معمولاً در فصل تعطیلات پیدا میکنید، بهعلاوه تخفیفهای مختلف روی محصولاتی که به هر حال میتوانید خریداری کنید، رقابت میکنند.
آمازون جزئیات زیادی در مورد پیشنهادهایی که تبلیغ خواهد کرد ارائه نکرد، اما اشاره کرد که بسیاری از ابزارها و خدمات خود قبل از این رویداد کاهش می یابد و “محصولات اختیاری” از سونی، بوز، بیتس و آی ربات، از جمله، شاهد خواهند بود. کاهش قیمت در طول تبلیغات این شرکت همچنین گفت که بیش از 30 بازی ویدیویی را بدون هزینه اضافی از طریق پلتفرم Prime Gaming خود ارائه خواهد کرد.
5 پاراگراف دیگر را بخوانید نظرات